onsdag 26 augusti 2015

Bicycling fotografering och Skeppsholmen GP

Idag blev det 2 ganska hårda pass. Först bar det av till Hammarbybacken där jag skulle fotograferas för nästa numer av Bicycling. Ska bli kul och se hur de bilderna kommer att bli.
Vi var ute och trixade lite i Hellasgården och körde runt bland stenar och rötter.

Sen var det till att cykla hem och få i sig lite lunch.
På kvällen var det dags för nästa pass då det var avslutning i Stockholms Landsvägs Cup och det var Keppsholmens GP som stod på schemat.
Vi skulle köra 40min + 2 varv. Tänkte att jag skulle försöka hålla mig långt framme men inte dra för mycket.
Gjorde som förra veckan och drog ikapp en hel del utbrytningar för att få lite igångdragsträning.
Hamna längst fram i våran klunga ett tag.
Men åt Henrik Mård som drog iväg tidigt fanns det inget att göra något åt.
Han var för stark och höll hela vägen in till mål.
Jag tror jag kom in som 4:a efter att ha spurtat om en del på slutet.
Får vara nöjd med det, tyckte jag fick till spurten ganska bra.

2 kommentarer:

Tysken sa...

Sen kan du ju alltid hänvisa folk till fotografens sida: www.thomaskarlsson.com ;)

Per Kumlin sa...

Fixat såklart. Den där djävla mobilappen för blogger är helt värdelös. Går inte att göra någonting där.
Sitter nästan aldrig vid datorn när jag bloggar.