torsdag 6 augusti 2015

Tömmningspass inför Finnmarksturen

Idag blev det dags att sätta sig på cykeln efter 2 veckors slappande.
Det är Finnmarksturen nu på söndag så jag behöver väcka kroppen efter dvalan.
Blev ca 5 timmar ute i skogen.
Testade lite nya stigar runt Vallentunasjön men det var lite för tekniskt även för mig.
Det var dock väldigt fint på sina ställen.
Hamna på en massa konstiga stigar och försökte köra längs Roslagsleden men kom lite fel.
Kom upp på den här kullen men hitta ingen bra väg ner men ville inte vända tillbaka. 
Det blev till att bara köra rakt ut genom beväxtligheterna.
Körde sen vidare mot Djursholm och sedan hem på lite lättare vägar.
Var skapligt krispig när jag kom hem.
Det kändes att jag inte kört på ett tag.
Hoppas det här räckte för att komma igång lite till helgen. Ska bli ett kortare väckpass på lördagen också så får jag se hur det blir.

Inga kommentarer: