torsdag 21 september 2017

Gröna Lund med jobbet

Efter en hård vecka på jobbet så blev det lite belöning med en kväll på Gröna Lund med H&M. Kul och komma ut lite utanför jobbet också. Det blev en klassisk femkamp och middag på Tyrol.
Vi blev 4 lag om 4 pers som skulle köra om den åtråvärda vinsten.
Vi började med kapplöpningen där det gick ganska bra för mig med 400 poäng.

Sen blev det de här som man skulle slå ner. Där var jag helt kass.

Vi fortsatte med bollkastning, gick väll skapligt med tänkte på mitt dåliga bollsinne.

Sen blev det lite vattenpistol och där var jag väll över medel i alla fall.

Sist blev det något spel där man skulle rulla bollar uppför en backe och landa i olika fållor som hade olika poäng. Var inte riktigt min starka sida heller men det var grymt kul.
Avslutades kvällen med Insane, Tilt och berg och dalbanan.

Fick till min bästa femkamp precis innan vi skulle gå hem också på slangbellan. Fick en fin liten sjörövare till pris.
Riktigt fint avslut på kvällen.


Inga kommentarer: