torsdag 14 september 2017

Lek och Bus Adventure Zone

Ikväll blev det en vända till Lek & Bus Adventure Zone i Rotebro med småttingarna. Både Oskar och Emilia älskar att hoppa runt där. Jag kan inte påstå att det är tråkigt där heller då jag mer än järna hoppar runt med dem.
Blev 1,5 timme där och sen var det stängningsdags. Men vi skulle nog kunnat vara kvar där ett bra tag till om det varit öppet längre.

Emilia vill gärna att jag hoppar bredvid henne så hon studsar iväg. Det brukar hon tycka är extra roligt.

Jag blev tydligen en liten lekpappa där också. Jag hade 5 ungar efter mig som tyckte det var kul att kasta de fyrkantiga skumbollarna på mig medan deras föräldrar satt med mobilen och snackade. Men det bjuder jag på, tycker det är kul och bussa med de små liven.
Blev en stor middag på Chop Chop efter det. Både Emilia och Oskar var riktigt hungriga efter allt hoppande så de snodde min mat också. Det var riktigt gott med lite Asiatisk mat.

Avslutade kvällen med att tvätta av bilen så nu är den ren och fin igen. Vill ju ha nya kärran i toppskick.



Inga kommentarer: