fredag 29 september 2017

Hackmora bergslopp

Nu ska vi åka till Falun för lite roliga aktiviteter inför helgen här.
Blir till att övernatta hos våra kompisar Jocke och Jessica för lite trevligt umgänge och sen ska jag testa att springa Hackmora Bergslopp
Testade att springa lite i onsdags för första gången på ett halvår och har grym träningsvärk nu. Får se hur jag ska lyckas ta mig upp för den backen nu bara. Ska bli kul och testa något nytt i alla fall.
De har även ett cykeltävling på samma bana på lördagen som heter Hackmora MTB så jag tar med mig cykeln så får vi se hur det blir.
Ser ut och kunna bli lite halvjobbigt trots kort race. Så här såg banprofilen ut för de 2 tävlingarna.


Hela familjen ska med så det kommer bli en rolig tripp.
Tur att det är en så korta tävlingar så resten av familjen inte behöver vänta så länge.

Nu rallar vi iväg

Inga kommentarer: