fredag 29 juni 2018

Uppladd inför Ränneslättsturen

I morgon drar vi till Eksjö för att köra den 4:e deltävlingen i Långloppscupen som är Ränneslättsturen.
Det är en rolig bana med en hel del fina stigar och inte så mycket upp och ner så den brukar passa mig bra.
Får se hur formen är nu bara. Har ju tyvärr varit lite upp och ner med den och då jag har haft problem med insulinpumpen. 
Jag körde utan på Vätternrundan och då gick det bra med blodsockret i alla fall.
Nu ska jag testa med pumpen igen men ha den på benet i stället då det har fungerat ganska bra på träning nu. 
Får hoppas att det fungerar på race också.
Har haft en liten känningar på förkylning här också så jag hoppas att jag får sova ut i morgon så att jag håller mig frisk.

Har packat allt så nu är det bara att köra efter frukost.

Idag fick jag äntligen tillbaka min bil ifrån verkstaden också. Den har ju varit där i över 2 veckor på plåtverkstad och lack sedan tjejen svängde in i mig med sin mopedbil vid Roslagstullpåfarten.

Den har varit efterlängtad kan jag säja då jag bara fick låna en snickpassat utan någon direkt motor eller utrustning.
Så nu får den premiärköras till Eksjö i morgon.




Inga kommentarer: