måndag 25 juni 2018

1,5 varv på NICK i tröskelfart

Ikväll blev det 1,5 varv på NICK spåret. Var riktigt fint väder och lagom varmt.
Försökte ta i så gott det gick men benen var grymt stela efter lördagens löpning.

Ett stort träd hade ramlat ner precis vid den tekniska uppförsbacken så där blev det till att springa. Det var inte och leka med att springa med så stela ben.
Jag måste nog köra här lite oftare för jag lyckades köra fel också. Var inte så långt men missade i en korsning och fick göra en snabbvändning.
Blev tillslut en tid på 30:25, finns lite att putsa på det.
Den här gången körde jag på min heldämpade Top Fuel och det var lite bekvämare än med min stela Procaliber, speciellt på den sista bitten som har mycket stenar och rötter.

Ja en bitt under 30 minuter ska jag nog klara snart. Får se om det blir ett försök redan nu på onsdag kanske.

Inga kommentarer: