fredag 14 augusti 2020

Väckpass inför SM på Landsväg

Idag blev det ett kort väckpass inför Master SM i Landsväg.
Vet inte vad jag gett mig inpå. Jag käkar fortfarande betablockerare så jag har inte så mycket att ge. Men det är min favoritbana som jag har kört bra på förut och den går vid Arlanda så det går snabbt att ta sig ditt och hem.
Tänkte att det kan vara kul att bara testa och köra och se om jag orkar hänga på huvudklungan i alla fall.
Det är inte så ofta det blir utbrytningar på den banan då den är ganska bred och platt. Det är dock många svepande kurvor och kan jag bara köra riktigt ekonomiskt och inte hamna i någon allt för ryckig körning så kanske jag orkar hänga på.
Vi får se hur det går. Kul att få sätta på sig nummerlapp i alla fall.

Väckpasset blev 4 mil långt på lite halvkuperad  terräng runt Skålhammra och Upplands Väsby. Fick ihop 353 höjdmeter på den sträckan.


Blev lite hårdkörning i backarna och en kortare temposträcka. Får se om det kan väcka det lilla jag har i kroppen.


Ska bli kul att köra i alla fall så får jag se hur det går.

Inga kommentarer: