tisdag 2 augusti 2022

Lugn dag med småttingarna och storstäd av cykelrummet

Idag blev det lugnt med småttingarna. Eva började jobba idag så jag var hemma ensam med de små liven.
De ville helst bara vara hemma och spela.
Men jag tyckte de skulle ha lite luft idag i alla fall så vi tog en lugn cykeltur till utegymmet vid Edsbergs Slott och hängde lite.


Oskar börjar komma igång med cyklingen också och testade på ett par brantare trappor utan problem idag också.


Sen blev det hem och storstäda cykelrummet. Det har blivit som en soptipp för resten av familjen har bara dumpat in en massa skit där som om det skulle vara något jäkla förråd.
Jag kunde knappt gå in där ett tag. Har fyllt typ 1,5 stor sopsäck med skit som skall slängas nu.
Har bara hunnit med hälften men nu går det att ta sig fram i rummet i alla fall.

Ska väll slänga lite till sen är det en hel del som jag kan sälja iväg också. Många av cykelprylarna är helt nya men som inte jag använder. Bättre om de kommer till någon nytta någon annanstans.
Det får bli morgondagens sysselsättning.


Inga kommentarer: