söndag 14 augusti 2022

Rösjön och ett hårt varv på NICK spåret

Idag blev det en vända till Rösjön med småttingarna. Tänkte de skulle få röra på sig ordentligt så vi cyklade ditt.
Emilia höll sig på det grunda stället innanför bryggorna och Oskar ville hoppa vid hopptornet så det var fullt upp att håla reda på dem.


Det har varit grymt fint väder den här veckan så det är skönt och ha semester så man kan bada lite.

Blev ett hårt varv på NICK 2.1 på kvällen. Körde min stela Procaliber och det kändes att jag inte riktigt vågar släppa på som vanligt utan dropperposten. 
Körde på 48:24 så det är 1:34 långsammare än vad jag kört med Top Fulen. Dock så var jag lite seg idag efter allt solande i veckan här. 
Men jag tror fortfarande Top Fulen är snabbast på den här tekniska banan i alla fall om man kör mer än ett varv.

Inga kommentarer: