söndag 20 december 2015

Lätt cykling på blåa och sjukstuga

Idag var det tänkt att köra 4 timmar distans. Ville skulle ut i skogen och köra så det lätt som en bra idé.
Vi skulle mötas upp vid scoutstugan vid blå spåret kl 12:00 för att sen dra vidare.
Jag körde 2 varv på blåa med Ville och Mats.

Kände dock att något inte stod rätt till för jag orkade knappt uppför backarna.
Jag var inte lika alert på de tekniska stigarna heller.
Det kändes typ som att jag hade 40 graders feber för jag var seg och stum i benen och allmänt trött och långsam och hade tappat all teknik.
Det var bara att vända och köra hemåt.
Kändes som jag fick mjölksyra vid minsta motlut så det var nog ett klokt beslut.
Hade ingen feber när jag kom hem men det verkar som jag har fått överta Emilias virus.
Oskar har också mått dåligt så det har varit total sjukstuga här hemma nu.
Vi har bara legat och sovit resten av dagen här.

Hoppas på snabb återhämtning. Det har skänts som att jag aldrig riktigt kommit igång med träningen ordentligt. Så fort det har börjat kännas ok så har något hänt.
Får hoppas det släpper till jul.

Inga kommentarer: