fredag 3 juli 2009

Ja då var bilen klar.

Det ringde i förmiddags och det var killen från verkstaden som hade den glada nyheten att bilen var klar. Gick skapligt fort med tanke på att det är semestertider och dom inte hade alla delar inne. Billiga var dom också så det blev inte så dyrt som jag trodde först.
Det blev grymt mycket pengar men hade jag lämnat in den på en märkesverkstad hade det nästan blivit det dubbla.
Jag lämna in kärran på Shervin Däck & AC Service på Fittjavägen 23. Kan varmt rekommendera dom, trevligt bemötande och bra service.
Nu går bilen som ett skott och man kan få kallt i kupén igen. Känns skönt för jag behöver den till Rättvik och SM.

Var och såg Transformers med Jimmy och Åsa ikväll också, Eva ville inte med för hon är inte så mycket för sådana aktionfilmer.
Jag tyckte den var helt ok faktiskt. Mycket effekter och bra drag hela tiden. Lite småskumma/roliga karaktärer på robotarna men det gick lite till överdrift kan jag väl lugnt säga, men vad kan man vänta sig av en sådan här film.
Jag tyckte den var sevärd men det är bara för att jag är så barnsligt förtjust i specialeffekter.

Inga kommentarer: