torsdag 2 juli 2009

Total förnedring på Fiskartorpet.

Var ute och körde 5 varv på Fiskartorpsbanan med Micke idag. Det är alltid kul att ha någon att köra med när man ska ta ut sig. Jag hade satt på mina fina Innolite hjul för att få lite handikap.
Micke är vrålstark och har kört banan en del förut så jag ville ha så bra förutsättningar så möjligt för att inte bli helt förlöjligad....;0)
Jag hängde på till första backen sen tog jag helt fel spår och fick sladd och trilla ner för slänten. Sen såg jag inte Micke något mer. Jag försökte köra på så gott det gick och jag lyckades få bättre tid för varje varv jag körde i stort set, och pulsen lyckades jag skräma upp ganska bra också i värmen.
Så här blev varven för min del.
Varv 1: tid 9:33 medelpuls 175
Varv 2: tid 9:24 medelpuls 176
Varv 3: tid 9:18 medelpuls 175
Varv 4: tid 9:19 medelpuls 177
Varv 5: tid 9:10 medelpuls 180
Micke körde sitt bästa på 7:31, snacka om att jag var akterseglad där.
Få ta några vändor till där och hoppas att jag kan fortsätta förbättra tiderna. Kände att jag fick upp tekniken lite bättre på slutet. Men det är igångdragen och farten jag saknar.

Inga kommentarer: