tisdag 7 februari 2012

Ångest idag var jag klen på 4x4

Blev ett sent pass idag. Eva ville träna när jag kom hem ifrån jobbet och det är klart att hon ska få det så mycket som jag har fått träna för henne.

Tänkte att jag försöker få Oskar att somna först så jag kan träna ostört. Men den lilla parveln hade andra planer för sig.
Han var allt annat än trött och ville springa runt och leka.
Det var nästan han som fick mig att somna för jag var allt annat än pigg och kände mig grymt seg.

Oskar kom tillslut i säng vid 21:30. Jag låg med beslutsångest i TV soffan och visste inte om jag skulle orka köra eller inte.
Men vid 22:00 tog jag mig i kragen och hoppa upp på Monarken och drog av ett pass 4x4.

Jag var riktigt klen idag. Redan på andra intervallen fick jag ta 10 sekunders vila efter 3 minuter för att orka slutföra den på 420 watt.
Monark
Det blev samma visa på tredje och fjärde intervallen.
Var helt slut i både huvud och ben idag.
Nu får jag se till att komma på banan igen så jag åtminstone klara 430watt innan mars slut som planerat.
Trött

Inga kommentarer: