måndag 28 januari 2013

Trötta ben idag

Idag var jag riktigt seg. Hade som tur var en Let's deal biljett till en timmes Dr. Wangs massage på Norden Kinamedecin. Satt riktigt fint men det var nästan som ett sömnpiller.
Kände mig avslappnad men väldigt trött efter det.
Gick hem och sov en timme och jag somna nästan innan jag landa i sängen.

Hade planerat att ta ett skidpass på eftermiddagen men vädret såg inte ut att vara så bra för skidor.
Blev istället ett försök till 4x4 på Monarken men det sket sig också. Klara inte ens första intervallen utan paus på 420watt.
Körde bara en och sen 3 stycken enminutare på 520 watt sen fick det vara nog.
Gårdagens pass verkat ha gjort taco av mina ben.

Ska bli en skön och lugn vilodag imorgon. TV:n och bordet kommer i morgon också sen är lägenheten klar, riktigt skönt och få allt klart innan jag börjar jobba.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: