tisdag 3 september 2013

Magsjuka delux

Cyklade till jobbet idag ihop om att köra lite intervaller på kvällen.
Det skulle jag inte gjort.
Kändes helt ok på väg till jobbet men jag kände mig ovanligt trött.
Vi skulle fortsätta våran Teambuilding på jobbet och jag kände mig lite seg men trodde mest det berodde på att det blev lite sent på kvällen igår.

Sen kom lunchen och då var det kört. Fick knappt ner någon mat och magen höll på att vända ut och in på sig.

Tur att min Älskling Eva kunde hämta mig med bilen för jag var inte i slag att cykla hem.
Hade 38,5 graders feber när jag kom hem och var helt matt.
Feber
Snacka om snabb vändning ifrån att känna mig skapligt stark till att vara helt orkeslös och helt matt och tröt.

Har blivit sänglägge hela kvällen och försök till att få i mig något att dricka utan att det ska komma upp igen.
Såg lite på Big Bang Teory för att ha något roligt att göra när jag är sängliggande.
Sänglägge

Inga kommentarer: