onsdag 11 september 2013

Snart dags för CX igen

Blev vila idag då jag har haft 3 hårda dagar på racken nu. Ska nog inte ta i för mycket efter magsjukan.
Men i morgon tänkte jag ta och pendla till jobbet med crossen igen och se om det finns någon fart i benen vid Djurgården kl 18:00.
Brukar vara bra fart där och riktigt rolig träning med likasinnade så det får jag inte missa.
Så lite bilder för att komma i stämning inför crossandet i höst.

Bild ifrån Flottsbro förra året när jag inte var så snabb men hade kul ändå-Fotot taget av Öijer
2 bilder ifrån Stockholm CX ifrån Kungsträdgården tagna av Johan Mober.
Klart en av de roligaste crosstävlingar jag kört. Lite annorlunda bana mot de andra då den var vldigt thight och inte hade så mycket backar men grymt mycket kurvor istället.
Sen har vi min vinst ifrån Kumlacrossen rktigt grym banan med en hel del tekniska partier som passa mig och sen att jag gick och van gjorde inte saken sämre.
Kommer nog inte bli så mycket tävlande i år då de flesta ligger så långt bort och jag vill hinna vara med familjen också. Ser lite mörkt ut med tävlingar i närheten på CX Swedens hemsida.

Inga kommentarer: