onsdag 19 mars 2014

Nu är det äntligen klart med MTB SM

Saxat ifrån SWEcyclings Facebook sida "Igår kväll tilldelades Jönköpingsklubbarna IK Hakarpspojkarna, Jönköpings CK, La Lepre Stanca och IF Hallby SOK SM i XCE (sprint) och XCO (cross country) den 18-20 juli.
Tävlingarna kommer anordnas uppe vid Hallbystugan där en delvis ny bana kommer byggas för detta ändamål. 
”Vi hälsar alla cyklister, anhöriga, publik, släkt och vänner varmt välkomna till cykelstaden Jönköping där det kommer bjudas på hårda mästerskapsbataljer!” hälsar tävlingsledaren Daniel Persson."


Skönt att det äntligen är klart så jag vet hur jag ska försöka planera sommaren.
Om det är på det stället jag tror att det är så lär det bli riktigt grymma banor. Ska bli kul att köra.

På träningsfrånten idag har det bara blivit jobblöpning.
Hade tänkt köra som vanligt och springa lugnt ditt och dra på hem. Blev nästan tvärt om.
Körde på lite hårdare ditt. På vägen hem hade det kommit något konstigt vit skit.

Hade nästan lust att bara gå tillbaks in igen. Blev raka vägen hem och det blev inget direkt tempo heller i snöstormen.

Får spara mig tills i morgon istället.

Jag brukar gilla snö men nu när det ska bli varmt igen så kommer det bara bli slask. Det går inte att åka skidor på heller under den korta tid den är här.



Inga kommentarer: