fredag 8 augusti 2014

Finnmarkturenladd med VAB

Idag var det dags för mig att VAB:a igen. Oskar ska skolas in på förskolan igen då förskolelärarna måste lära sig hur de ska hantera Oskars diabetes.
Dock så skulle de ha möte idag så Oskar och jag fick bada lite istället.
Han är en riktig liten fisk Oskar.

Vi drog ut i gummihjolen och gled runt några timmar. Hade hoppats på att få ta det lugnt lite gran så att jag kan återhämta mig till Finnmarksturen men Oskar ville inte vara still utan skulle simma runt hela tiden.
Kul att han gillar att röra på sig och att han gillar att vara i vattnet som jag gör.










Vi hitta en liten brygga som Oskar ville klättra på och han tyckte det var kul när jag dök under den och simma upp på lite olika ställen och överaska honom.










Blev  ingen mer träning idag än att dyka runt lite. Nu ska det bli till att sova och hoppas på lite sovmorgon då Oskar har hållit låda hela dagen.
I morgon blir det till att åka till Falun där vi ska sova över inför Finnmarksturen som går nu på söndag.
Den tävlingen är riktigt rolig med en bra bana med ganska mycket stig.
Får hoppas jag får sova lite nu så jag får lite fart i benen tills på söndag. Oskar har precis gott och lagt sig och jag skall bara packa klart inför imorgon.

Inga kommentarer: