måndag 4 augusti 2014

Försök till Strava KOM på Ghetto Summerchallenge

Idag var planen att köra ett distanspass och sen försöka köra Ghetto Summerchallenge. Bang Engström var snäll och visade mig runt ett par varv. Tur var det för det var en väldans massa korsningar som jag aldrig skulle hittat själv.

Efter visning av banan tänkte jag köra 2 hårda varv för och se om det fanns någonting i benen efter Riga och all träningsfrånvaro i veckan.
Första varvet gick inte alls för jag lyckades köra fel 3 gånger och gav upp. Det var inte så lätt att hitta när jag hade lite mer fart.

Gjorde ett försök till på andra varvet och kom väll knappt halva sen så skar jag upp hela bakdäcket på en vass sten som jag inte såg.
Det var bara att lägga ner den tanken på att sätta någon tid på det varvet. Jacket i däcket var så stort så när jag satte i en slang så tittade den ut på sidan.

Började rulla hemåt lite lätt men i Farsta så fick Eva komma och hämta mig med bilen då slangen var på väg ut helt ur däcket.
Ja det var väll typ tredje gången i mitt liv som jag inte cyklat hem och blivit tvungen att ta skjuts hem.
Får hoppas på lite mer flytt nästa vecka för den här veckan har inte gått något bra alls.

Har inga bilder ifrån dagen så ni får stå ut med lite ifrån Riga.
Gillar att leka lite med att bara få fram en färg ifrån min Canon PowerShot S100.
Tycker bilderna blir helt OK för att vara en kompaktkamera.





2 kommentarer:

Unknown sa...

Du ska ge faan i mina KOM på min hemmaplan Per ;)

Med vänlig hälsning, Ronnie

Per Kumlin sa...

Ha ha, ja någon måste ju komma och ge dig en match:-) Får bli ett försök till snart.