fredag 1 augusti 2014

Nattpass Väsjöbacken x 6

Idag blev det först en lång tur med Oskar och bada ute vid Eriksöbadet i Vaxholm. Han ville såklart ha med sig gummijollen så den fick komma med idag också.











De hade en liten brygga med ett litet hopptorn ute i vattnet så vi rodde ditt och simma runt lite. Oskar tyckte att vi skulle hoppa därifrån tillsammans.



















Jag tyckte att det var lite högt för att jag skulle slänga ut oss båda två därifrån samtidigt så det sluta med att Oskar fick putta ner mig därifrån istället. Det tyckte han var kul så jag fick gå upp där några gånger och bli i puttad.

Vi kom hem lite efter 18:00 så det blev till att slänga i sig en middag. Eva var ute med jobbet och kom hem lite innan 22 så det fick bli ett sent träningspass för mig idag.
Tog en runda till Väsjöbacken och körde 6 varv så hårt jag kunde.














Blev lagom trött och rullade hem via Edsviken.

Inga kommentarer: