måndag 9 februari 2015

Leverans ifrån Continental, Craft och Scott

Har fått en massa fina saker ifrån Continental, Craft och Scott som jag skall köra på i år. I år ska jag testa Continentalls lite kraftigare däck Mountain King i 2,4" bredd. Kommer användas i lite lerigare förhållanden där jag vill ha ordentligt med grepp.
Man vet aldrig jag kanske får för mig att testa någon Enduro tävling, inte för att jag har någon chans där men det skulle vara kul. Har ju faktiskt vunnit en av de första Bike Ralley för 100 är sen.






















Blev lite slangar och även racerdäck till min nya Scott FOIL Team Issue. Det blev Coninentals Attack & Force i tubutförande med 22mm bredd fram för bättre aerodynamik och 24mm bak för bättre grepp. Ska bli kul att testa.






















Blev mycket fina kläder ifrån Craft också. Blev vinterjacka, regnjacka, lång och kortärmad tröja och långa och korta brallor, körde även på ben och armvärmare så nu har jag så det räcker för de flesta förhållanden.




Fick även Scotts nya löparsko.Grymt lätta och riktigt sköna. Kommer bli mina leasuredojjor när jag är ute och tävlar, blir riktigt fint.






















Ja det blev en ganska stor leverans som kom här. Ska bli intressant och testa allt.

Inga kommentarer: