tisdag 3 februari 2015

Då blev det 405watt på 4x4min

Idag blev det ett kvällspass på Monarken. Kom hem lite sent och viste inte riktigt om jag skulle ta det före eller efter middagen.
Fick bli före då det skulle bli aldeles för sent efter så kl 19:45 hoppa jag upp på Monarken och börja kötta.
Tänkte att jag skulle försöka öka lite så jag starta på 405 watt.
Kändes bra och jag klara 1:a och 2:a sittandes.
På 3:e fick jag börja stå efter 3 minuter men jag klarade det.

Sen var det bara 4:e kvar. Som vanligt när jag kommit så långt så vill jag inte ge upp i första taget.
Klara mig ytterligare 3 minuter sittandes sen var det bara att ge allt sista minuten, höll nog över 410watt sista minuten så det kändes riktigt bra.

Var påhejad av coachen så jag avsluta med en enminutare på 550watt.
Skönt att det fortsätter gå framåt sakta men säkert.

Inga kommentarer: