tisdag 24 februari 2015

Formtop sjuk börja om ifrån början

För 2 veckor sen så gick det framåt. Då lyckades jag köra 4x4 på 410watt utan några fuskpauser.
Sen kommen en helg utan att sova och som ett brev på posten så blev jag sjuk.
Nu har jag dragit igång igen med hårdkörningen och försökte dra igång där jag sluta på 410watt men det gick inte så bra. 

Kom 2 intervaller sen var jag helt död.
På 3:e fick jag ta fuskpaus redan efter 2 minuter och fick ta totalt 3 småpauser.

På sista var det helt kört. Drog ner till 400 watt men kom bara till 1,5 minut sen fick jag ställa mig upp och spurta. Klara nästan 2 minuter men sen var det ridå.
Vilade i 2 minuter sen drog jag en enminutare på 550watt sen var det bara att gå och lägga sig.
Kontigt dock att jag klara hålla så hög effekt med bara 2 minuters vila så det får vara godkänt i alla fall.

Hoppas jag kan komma tillbaks lite snabbt nu.

Inga kommentarer: