lördag 7 februari 2015

Fick bli morgongympa med 10x1 på 500watt

Gårdagens pass uteblev då jag hade glömt att det var CRT möte.
Då jag skulle till svärföräldrarna på kvällen för att fixa deras nya TV så fick det bli ett morgonpass idag.
Körde innan frukost och jag märkte ganska snabbt att jag inte var pigg.
Hade lite högt blodsocker så det lär inte vart för låga energidepåer.
Tänkte köra 10 enminutare med 2 minuters mellanrum på 500 watt.
Kom till 5 stycken sen kände jag att jag behövde en liten längre paus på 5 min för att klara av de andra 5.

På 8:e så började jag av någon anledning känna mig starkare och höjde till 520 watt.
Men det varade kort för de 2 sista klarade jag knappt på 500 watt. Var helt slut.

På kvällen så var det dags att fixa ihop svärföräldrarnas nya TV.
De hade kört SCART med den gamla till digitalboxen och nu var det såklart HDMI.
Av någon anledning så kom inte kanalerna fram men det kom bild så TV:n hade beviseerligen kontakt med boxen.
Det visade sig att de måste reseta kortet remote för att det skulle fungera.
Vafan ska man inte kunna byta kabel utan att behöva ringa supporten för att få det fixat.

När vi kom hem testade jag och Oskar det nya Trials Fusion till PS4:an som jag hade köpt.
Helt OK spel som man kan köra upp till 4 personer på samtidigt.

Inga kommentarer: