fredag 27 februari 2015

Idag gick det bra på löpningen

Blev till att springa till och ifrån jobbet idag.
Tog det lite halvlugnt till jobbet och gasade på lite mer hem som vanligt.
Försökte ta i ordentligt på vägen hem men benen kändes som stockar.
Som vanligt så hyperventilerar jag nästan när jag springer och trots att benen kändes tunga så kändes det som att det fanns mer att ge där av någon konstig anledning.
De var som ett par betongpållar men som det ändå gick att föra fram på något konstigt vis. Riktigt skum känsla.

Han hem innan det var mörkt. Första gången i år, riktigt skönt att ha träningen klar innan det är bäcksvart.
När jag fick se tiden så var den inte så pjokig för mig heller, 17:07 det får jag vara riktigt nöjd med.
Får se om jag kan få till andningen och lite bättre löpekonomi så är jag snart nere under 17 igen.



Inga kommentarer: