söndag 21 juni 2015

Sköndalscrossen

Idag blev det lite träning. Cykla till Sköndal för att köra Sköndalscrossen tillsammans med ett stort gäng andra tävlingssugna.





























Idag var det Robin som tog kommando tillsammans med Eric Harlitz och mig på jul. Vi körde några varv och sen drog Jonatan Östlund på ett ryck.
Trodde Robin skulle hänga på så jag inväntade då han alltid brukar ligga och smålura för att sedan rycka ifrån.
(Foto ifrån Elias Nilsson.)






































Dock så kom inte det rycket så Mats Allestrand och jag tog upp jakten. Vi gasade på ganska rejält men Jonatan hade fått en för stor lucka.
Mats körde på bra men tappade lite på löphindrena så jag satte in stöten där på sista varvet och blev då 2:a på min Scott Scale 910 som jag körde för dagen.

Tänkte jag behövde ett distanspass så jag fortsatte till Erstavik och Hellasgården.






































Det märks att jag blivit lite fegare nu på senare dagar. När man kör gröna ner från masterna mot Hellasgården så finns det en riktigt brant och teknisk utförslöpa som jag har klarat förut.






































Den blev det till att gå nedför idag. Måste börja köra lite mer skog igen känner jag.






































Fick tillslut ihop 4,5 timmar idag så det får jag vara nöjd med.
Det var bara hem och vända och sen dra ut med familjen till Ulriksdals Slott med familjen för lite äventyr.






































Blev fika och promenera längs vattnet. Riktigt skönt nu när solen äntligen tittar fram lite.




























Nu har vi kommit hem efter att ha storhandlat på ICA för nästan 3 papp så nu är det dags för en rejäl middag.






Inga kommentarer: