söndag 13 december 2015

Skogsdistans med Hjalmar och Ville

Idag blev det ett kort men men roligt distanspass med Hjalmar och Ville.
Hjalle kom till mig först och vi drog ett varv på Gokarten som det var lite väll mycket träd och kvistar som hade hamnat på banan.

Drog vidare till blåa spåret där vi möte upp Ville och ett gäng till.

Testade lite nya fina spår där och körde några varv.

Sen var det bara jag Hjalle och Ville som skulle vidare så det blev en stigfinnaredag i Törnskogen.

Blev ganska brutal stigkörning med mycket stenar och rötter.

Blev en del att gå då det var lite i brantaste laget på sina ställen. Vi hade i stort sett bara dragit ut mitt i skogen på några ställen.
Blev många härliga spårvall en del lyckade och en del mindre lyckade.

Min Specialized Stumpjumper gick riktigt bra i skogen men på många ställen skulle det varit skönt med en heldämpad. Tur att jag har en Epic också.

Inga kommentarer: