lördag 5 augusti 2017

Födelsedagskalas och rehab

Blev återigen en ganska lugn dag. Låg och försökte dra mig i sängen men jag hade en liten Emilia som hela tiden vile klättra runt på mig. Att jag hade en stukad fot var inget som bekom henne hon skulle klättra på den ändå.

Kändes som tur var mycket bättre idag. Har ju rört på foten ganska mycket och försiktigt och har haft is på den emellanåt och när jag sovit.

Fick extra mycket användning för min Casall Balance Board som jag skaffade mig förut.

Den verkar ha gjort underverk för foten för jag kunde gå utan krykor när jag skulle till mina föräldrar i Farsta och fira min mor och Eva som fyllde år idag.

Ska se om jag kanske vågar mig ut att cykla lite i morgon och känna av hur det känns i foten, verkar ju ganska stabilt nu i alla fall.

Inga kommentarer: