måndag 28 augusti 2017

Ny filmkanal för cykel

Det var dags att förnya hemsidan lite då den sett likadan ut ett bra tag. Det blev inga stora förändringar utan det var mest layouten i bakgrunden som fixades till lite. 
Men sen har jag ju gott och köpt en Garmin Virb Ultra 30 som jag tänkte ha användning för.

Jag har fått en del önskemål om att filma banorna jag brukar träna på för att det ska vara lättare att hitta runt. 
Så nu har jag tänkt att jag ska försöka filma alla banorna här hemma hos mig och här runt Stockholm så att jag får ett litet stigbibliotek. 
När jag ändå var igång att uppdatera bloggen så har jag nu även skapat en ny flik som heter Filmade banor på startsidan.
Där ska jag samla alla banor som jag kör så det är bara att hoppa in och titta och se vad som finns.
Här har vi XCO SM banan ifrån Värnamo bl.a. 


Inga kommentarer: