torsdag 31 augusti 2017

Monarkdags 4x4 på 400 watt

Idag blev det VAB då Oskar mådde lite dåligt så den planerade utekörningen blev inställd. Både Oskar och Emilia har hålt sig friska väldigt länge så det var väl dags att någon skulle åka på något.
Passade själv på att sova en extra stund när han ändå skulle vara hemma. Det har blivit alldeles för lite sova det här året så det behövdes.
När Eva kom hem så fick jag hoppa upp på Monarken för första gången sen i vintras.
Körde mina klassiska 4x4 på 400 watt. Fick tyvärr ta ett par fuskpauser redan från den 2:a intervallen. Förut har det oftast varit huvudet som inte orkat pressa ordentligt då jag varit så trött. Nu ville jag verkligen köra klart men benen orka inte. Är väll tyvärr inte i den bästa form just nu. Får försöka komma igång till crosssäsongen nu. 

Avslutade med en enminutare och där lyckades jag hålla 540 watt så det får jag vara ganska nöjd med ändå. Verkar som jag är lite starkare på de korta intervallerna än på de längre.


Inga kommentarer: