måndag 13 augusti 2018

Återhämtningspass med barnen

Idag blev det en ganska lugn dag, fick en riktigt skön och lång sovmorgon till kl 11.

Vi tog sen en tur bort till Lek och Bus Adventure Zone i Rotebro.
Småttingarna älskar att hoppa runt där och jag ska inte sticka under stolen med att jag är ett stort fann av det med.

De är helt outtröttliga när det kommer till att springa runt där. Vi var där i runt 3 timmar innan de började bli småtrötta.

Jag tänkte efter ett tag att det skulle vara kul att se om pulsen går upp när jag hoppar runt så jag satte på min Garmin Fenix klocka och det tog mer än jag trodde. 
Kändes inte som jag tog i något när jag hoppade då jag mest bara studsa runt lite lätt med ungarna men pulsen var uppe över 140 flera gånger och jag blev helt genomsvettig.
o

Riktigt kul att hoppa runt där och Oskar höll på att träna på att göra framåtvolter och börjar lära sig att landa på fötterna nu, riktigt kul och se.

Inga kommentarer: