fredag 21 december 2018

Jobba hemma och besök på Cykloteket

Idag blev det till att jobba hemifrån. Hade kommit så långt jag kunnat i vårat nya serverrum så det fanns inte så mycket mer jag kunde göra för stunden. Passade då på att vara hemma och dokumentera allt i lugn och ro. Fick även igång våran Nanoserver där vi har vårant labb deployshare så nu är den uppe och snurrar också.

Blev vilodag idag också men det blev en promenad till favoritbutiken Cykloteket i Häggvik. Skönt att ha en grymt bra cykelaffär på gångavstånd. Spar en massa tid och slippa åka runt när jag behöver något snabbt.

De hade det jag skulle ha hemma, lite slitagedelar till min
Trek Émonda 8 disc så nu är den kittad och klar igen.

I morgon blir det nog någon lättare träning. Får se vad jag ska hitta på. Det kändes som det kunde vara lite halt ute och jag har inte satt på dubbdäcken än. Får se vad det blir.

Inga kommentarer: