fredag 14 december 2018

Jobbflytt och Sufferfest

Vi häller på att flytta till nya lokaler på uppdraget som jag sitter på.
Har fått hjälpa till att riva ner vårt serverrum. Lite kul och få röra på sig också. Trots att det är ganska kallt därinne nu när alla servrar och klienter är borta så blev jag varm av att klättra runt och plocka ner alla kablar. Men nu börjar det bli klart. Det är fortfarande en stor kabelhärva bland switcharna men det skall fixas nästa vecka.

Blir lite mer ordning och reda i de nya lokalerna sen. Kul och få göra lite jobb som kräver kroppsarbete också.

På kvällen så blev det Sufferfest på Monarken igen. Ikväll blev det ett litet hårdare tröskelpass som hete Angels.
Det blev 4 stycken 8 minuters intervaller runt FTP med en hel del korta fartökningar upp mot VO2Max som gjorde benen ganska sega.

Blev ett av de hårdare passen sen jag började träna efter vilan på Monarken. Får se hur jag känner mig i morgon sen.


Inga kommentarer: