lördag 9 mars 2019

Bodyflight i Bromma

Idag blev det riktig action här hemma. Hade fått ett presentkort på Bodyflight i Stockholm av Eva när jag fyllde år som det var dags att utnyttja.
Grymt kul kan jag bara meddela. Det sägs att det är så här det känns att hoppa fallskärm.

Riktigt skön känsla att sväva rumt sådär. Synd att det är så kort tid bara. Det är svårt och hinnna få riktig feeling på hur man förflyttar sig snyggt på så kort tid. Minsta lilla rörelse kan göra en ganska stor förändring åt vilket håll man flyger så det skulle jag vilja testa på lite mer.
Köpte faktiskt ett par till dubbelflygningar då de hade rabatt om man redan flygit.
Får se när man ska testa det igen.

Skulle vilja boka en timme eller något så jag hinner få in tekniken lite och göra lite mer avancerade rörelser.

Blev inte så mycket träning idag annars. Körde lite corestyrka och testade på Sufferfest:s yoga. Kände att jag behövde stretcha ut höftböjaren lite.



Inga kommentarer: