lördag 24 juli 2021

Flottsbro med Oskar

Idag blev det träning med Oskar i Flottsbro. Vi tänkte vi skulle träna lite lugnt på att hoppa. Både jag och Oskar behöver få upp tekniken där för att kunna köra lite säkrare och ta större hinder.
Jag börjar få till tekniken så jag tar alla små hopp på Freeride i stort sett varje gång jag kör nu. 
Det går sakta men säkert framåt. 
Går lite väll sakta ibland kan jag tycka då jag blivit lite fegare med åren men så länge det går framåt är jag glad.

Oskar har börjat med och whippa i hoppen nu också. Kul och se hur han utvecklas.

Vi fick ihop 35km i bikeparken så det blev ett helt gäng med varv.
Vi avslutade med lite teknikträning nere vid liftarna när de hade stängt.
Den här balansbrädan var lite svårare än vad jag trodde. Var beredd på att den skulle gunga tidigare än vad den gjorde så jag kom knappt upp på den första gången. Men sen kom jag över.


Blev en kul dag i Flottsbro med mycket hopp och lek. 


Inga kommentarer: