torsdag 24 november 2022

Zwiftpass för både mig och Eva

Ikväll skulle båda jag och Eva köra Zwift. Eva har skaffat ett konto nu också och tänkte hon skulle börja köra lite.
Idag blev hennes första race. En 22,6 km gravelrace på 244 höjdmeter. 
Kul och se henne ta i lite också. Duktigt jobbat.


Själv körde jag ett lättare pass på 18,1 km och bara 130 höjdmeter.
Det fick bli Stage 6 tour of Makuri Island.

Gick ganska lugnt i början men i de små backar som var kördes det på ganska ordentligt. 
Lyckades hänga mod till typ sista lilla backen med 1,5 km kvar. Trodde den skulle vara brantare och längre så jag höll igen lite och tappade klungan.
Sen orkade jag inte jaga ikapp för sista bitten gick det väldigt fort.

Skönt och få vara ur lite men ändå köra så kort så jag inte är totalslut.

Inga kommentarer: