torsdag 28 september 2023

Pack inför Isaberg och kubtävling

Ikväll fick det bli till att packa inför SWE Cup finalen i Enduro borta vid Isaberg i helgen.
Tänkte jag skulle försöka komma iväg så snabbt så möjligt efter jobbet i morgon då det är en bit att köra.
Kör ju tyvärr ensam den här gången då Fredrik som jag skulle samåka med tyvärr blivit sjuk och resten av familjen skulle vara hemma och fixa annat så jag vill inte bli för sen.

Skulle helst vilja hinna cykla lite på kvällen också


Oskar hade kubtävling ikväll också och han skulle köra 3x3, 4x4 och klockan. 
Han körde på riktigt bra och fick personligt rekord på klockan med tiden 15:04. Riktigt snabbt.
Han körde sub 2 min på 4x4 alla gånger också.


Undrar var han fått de färdigheterna ifrån, varken jag eller Eva klarar av en vanlig kub.

Inga kommentarer: