tisdag 26 september 2023

Crossträning Täby Park

Ikväll blev det favorit i repris med crossträning vid Täby Park.
Vi körde som förra veckan med 2 x 2 varv på racerbanan som ska vara på Fristads Cyclocross Weekend den 7-8 oktober.
Banan var ändrad lite med en ny start och slut där man lagt till lite gräsplan i början och ett sandhinder på slutet.
Vi blev ett större gäng den här gången så det var riktigt kul.

Tyckte jag körde bra idag och gjorde inga direkta misstag och höll ett ganska jämt tempo.
På sista intervallen körde vi jaktstart kul när man får försöka hålla undan och jaga.
Tog ut mig totalt på slutet då jag hade några framför mig som jag försökte att inte släppa på slutet.

Det bjöds på woffla och dricka efter träningen som var riktigt uppskattat. Blev en riktigt fin kväll det här.



Inga kommentarer: