torsdag 5 juli 2012

Ny fick jag äntligen tag på en Canon WP-DC43

Jag hade ju förbeställt ett Canon WP-DC43 undervattenshus till min nya Canon PowerShot S100 ifrån Cyberphoto. Den skulle kommit förra veckan men tyvärr var den restad hos Canon och då jag såg att den inte skickats igår fick jag lite panik.
Googla på Canon WP-DC43 undervattenshus Stockholm och fick en fin träff på Scandinavian Photo och de hade en kvar i Stockholm på Norr Mälarstrand 78.
De öppnade 08:30 så jag stressa ditt före jobbet så inte någon annan jävel skulle lägga vantarna på den.














Den fanns som tur var kvar så nu skall det fotas och filmas nere i Egypten bland alla koraller och fiskar.

Promenerade till Qbranch sen. Det skulle jag inte gjort för det var grymt kvavt ute.
Så här fin var jag när jag kom fram till jobbet, lagom svettig.
Qbranch
Han med lite styrketräning på jobbet också.
Det gick ganska lätt att springa 16km/h på 6% lutning i 4 minuter idag så någon typ av form verkar jag ha.
Blev maxstyrka för ben och bål sen och det gick ganska bra också men jag har nog tappat lite där då jag inte styrketränat sen slutet av februari.
Styrketräning
Ikväll blev det en vända ner till Sushikungen.
De hade kommit ut med en ny meny så den ville vi såklart testa.
Jag tog någon ny blandmeny som jag inte kommer ihåg vad den heter men den var grymt god.
www.sushikungen.com
Det känns som jag skulle kunna äta hur mycket som helst av den. Den var så där fräsch och lagom kryddig så det bara saftades i munnen på en.

Inga kommentarer: