söndag 24 januari 2010

Blev en lugn dag med köp av modekläder för år 2014.

Har tagit det lugnt idag. Ska göra mitt sista maxtest i morgon och jag har kört ganska hårt i veckan så jag behövde nog vila lite grann för att inte vara helt slut.
Så i stället för att träna åkte jag och Eva åkte till Farsta Centrum för att sätta sprätt på dom sista hundralapparna innan lönen. Har kvar runt 40:- eller något nu så det är tur att det är påfyllning i morgon.

Jag hittade ett par jeans på JC som fortfarande var på rea. Satt riktigt bra och såg helt ok ut.
Jag köpper ju aldrig kläder om det inte är på rea så det brukar vara nu på mellandagsrean efter jul och rean som kommer vid slutet av sommaren som det är dags för inhandling av kläder.

Jag är ju ingen modeikon så jag skiter fullständigt i om kläderna är ett halvår gamla. Dom blir ju ändå på modet igen om några år så då blir jag väl hipp då i stället......
I stort sett allt jag köpt den här gången har varit på runt 50% rabatt Har hittat 1 jacka, 1 skjorta och 3 tröjor + ett 2pack kalsonger tidigare i jul så nu har jag så jag klarar mig till sommaren.

Inga kommentarer: