måndag 25 oktober 2010

Halt halare Sätra IP.....

Skulle köra mina 3km vid Sätra IP som har blivit lite av en tradition nu på måndagar. När jag drog ut så var det någon plusgrad och lite blöt. Kände att det var lite småhalt och att jag inte riktigt fick fäste när jag sprang.
Startade med en 3km test och första km gick på 3:43 andra gick på 3:53 och på sista försökte jag öka lite och hamna på 3:49 så tiden blev härligt hala 11:25.
Sen verkade det bli minusgrader för det blev bara halare och halare. Körde 3st 1km rusher och tiderna där blev katastrofala. Först blev det 3:30 sen 3:38 och sista 3:37. Det blev så halt så jag höll nästan på att flyga av i kurvorna, inte riktigt läge att försöka ta några rekordtider då.













Har redan hunnit med en vurpa idag när jag skulle springa till T-banan i morse och benen bara försvann när jag skulle runda Vårdcentrallen. Flög iväg och landa på knäna = mindre skönt, klantigt värre..... Men jag hann med T-banan, vad gör jag inte för att komma i tid till jobbet?

Inga kommentarer: