måndag 24 oktober 2011

Vattengympa och middag på Sushikungen

Idag skulle Oskar på vattengympa och det var första gången han skulle få dyka ner med huvudet under vattnet.
Det måste ju förevigas så jag damma av mitt gamla vattenhus till min Canon IXUS 850 IS.
Oskar hade typ sovit halva dagen så han var pigg och glad när han skulle få simma.

Lille Oskar gillar att plaska runt. de hade små plastbollar där som han gillade att jaga också.














Han hade inga problem att vara under vattnet. Men han vara bara under några få sekunder. Någon gång fick han lite vatten i halsen och börja hosta och bli lite grinig. Men så fick han en gummianka att leka med så var allt ur världen igen. 














Ja det är tur att han fortfarande är så lättroad. Det behövs inte mycket för att han skall bli glad.














Efter Vattengympan så blev det en vända till Sushikungen i Kungens Kurva. Idag så testade både Eva och jag deras Bento Lax au four. Som vanligt var det grymt gott.


















De har så mycket nya maträtter som jag aldrig har set förut på andra Sushi restauranger när jag varit ute och rest och ingen av de jag har testat på Sushikungen har gjort mig besviken.
Vi delade på deras vegatariska Sovalyx också och det var som pricken över i:et

Inga kommentarer: