torsdag 27 september 2012

Snart är det maxtest på Bosön igen

Blev inte mycket till träning idag heller. De ringde ifrån Bosön idag och ville ha med mig på ett test för att se vad effekterna blir om man tillsätter lite extra syre vid ett maxtest.
De tyckte jag skulle komma redan i morgon så då fick jag inte köra någon hårdträning idag då jag skulle vara utvilad och pigg i morgon.
Vad gör jag inte för vetenskapen, jag har ju trots allt vilovecka så en dag till gör väl varken till eller ifrån.

Det blev i alla fall en snabb promenad med Oskar ifrån jobbet till Liljeholmen. Gick på i ett sånt tempo så att jag blev ganska svettig men de som känner mig vet att det inte krävs mycket för att jag ska bli varm. Var inte direkt andfådd om jag säger så.
Oskar ville också dra vagnen som vanligt. Jag var trött och seg då det varit mycket på jobbet så det såg nästan ut såhär.....
Ja i morgon ska det i alla fall bli lite träning på Bosön, Första träningen på den här veckan.


Inga kommentarer: