söndag 9 februari 2014

Orsa Grönklitt Ski Marathon

Idag blev lite skidor med CRT. Lars och Isak körde Orsa Grönklitt Ski Marathon medan jag och Stefan bara körde ett varv innan de starta.















Stefan och jag försökte först köra ett eget varv men det var inte pistat någonstans.















Vi drog ut på något 6 kilometers spår och möte en pistmaskin och kort efter var vi på Ski Marathon banan.
Då vi kom in 20-30 minuter innan starten så tänkte vi att vi tar ett varv på tävlingsbanan.




















Det var runt 0 grader så det grymt halt och min teknik är inte den bästa.
Efter typ 12 km blev vi ikappkörda av eliten.
För att komma hem så körde vi lite när det var lucka men nu blev det rejält spårigt också så det blev ännu svårare att köra.
Han heja lite på Lars och Isak när vi stod och vänta.




















Sen var det bara att försöka ta sig resten av vägen hem.

Jobbigare före än det här är nog svårt att hitta. Kändes som jag stod still trots att jag försökte ta i inland.

Resten av dagen blev det möte med CRT och på kvällen blev det lite bowling.



Inga kommentarer: