söndag 23 februari 2014

Väggad igen

Idag skulle jag ut och köra hårt på blåa spåret med Ville och Johan.
Liksom förra veckan så var jag väggad redan före passet.
Hade 2,4 i blodsocker igen. Verkar som förbränningen efter mitt första distanspass på länge satt i hela natten.

Blev en riktig seg resa och det gjorde det inte bättre att det var lerigt och riktigt sugande underlag i skogen.



















Ju tröttare jag blev desto sämre blev tekniken och tillslut körde jag in i alla stenar som kom i vägen och lyckades få punktering.
Här har vi ett av ställena som blev riktigt svårkörd.



















Ville tyckte också det blev lite tungkört så vi bestämde oss för att köra 10 backintervaller för att ta ut det sista.

Sega som få åkte vi upp till Vattentornet och körde 10 vändor.
De sista klappa jag ihop totalt och hade knappt styrfart upp.

Det var lite jobbigt när jag jag knappt fick runt benen och nästa fick gå upp för backen.

Det ska bli skönt med vilodag i morgon för det behövs nog.

Inga kommentarer: