torsdag 25 december 2014

Lite snabbdistans runt Täby

Idag fick det bli en kortare distansrunda. Tänkte jag skulle försöka hitta lite nya stigar idag så jag hoppa på första stig jag hitta efter Edsviken.
Hitta massa nya spår som jag inte kört förut. Hamna helt plötsligt vid något elverk när jag studsa runt i skogen.
Det var grymt fint ute idag. Äntligen hade snön och minusgraderna kommit så nu var det vit hårt och fint ute.
Hitta många snabba och roliga stigar som bara bjöd in på att gasa hårt på.
Synd att jag kände mig lite seg och trött bara för jag hade inte riktigt krafter för att köra på idag.
Körde hem via Väsjöbacken där de satt på snökanonerna för fult. Var riktigt jobbigt att ta sig upp då det var en massa snö. Men det var det värt, riktigt fin utsikt där uppe nu.

Inga kommentarer: