lördag 7 mars 2015

Då var min Scott Spark 900 Premium snabbtestad

Vädret var lite tråkigt på morgonen så vi åkte till Barkarby Outlet först för att titta runt lite.
Det skulle ju vara sol idag så jag kunde få testa Sparken på torra fina stigar.
I Barkarby Outlet hitta vi inte så mycket som var av intresse idag.
Oskar hitta dock Delicato och skulle absolut ha en.
De sålde 3 för 99 så vi tog varsin.
Kom iväg för lite träning runt 17:30 så då började det att bli mörkt.
Blev en vända ut till Järvafältet för att hitta lite stig att köra in min Scott Spark 900 Premium.
Det var allt annat än tort i skogen där så det blev mest att sladda runt.
Han bara med runt 1,5 timmar men nu har jag nog fått in inställningarna för cookpiten som jag vill ha den.
Det är lite finjusteringar kvar på stötdämparna. Tror jag fått till rätt tryck så det är mest returen som skall fixas till lite.

Grymt skönt att köra heldämpat igen. Lätt och styvt men ändå förlåtande i skogen.
I morgon blir det en längre tur då den verkligen skall få köras in.

Inga kommentarer: