lördag 21 mars 2015

Keps Cup Södertälje

Idag gick första Keps Cupen för året i Södertälje. Tyvärr var jag fortfarande sjuk så jag fick stanna hemma.
Blev en härligt lugn dag med familjen i stället. Skönt och inte ha något planerat ibland också.
Var mest hemma och halvsov och försökte kurrera mig.
Fick ett trevligt besök av Niklas och Linnea på eftermiddagen också.

Tog en kort promenad till Stinsen för att få lite friskluft i alla fall.
Oskar var den som fick träna idag. Vi skulle hitta ett par nya dojjor till honom men han hitta styrketräningshörnan istället.





































Han är stark den lilla filuren. Han körde på där några minuter innan vi hitta ett par skor som passade honom.

Börjar känna mig bättre nu så jag hoppas på att kunna köra i morgon vid Tullinge.

Inga kommentarer: