tisdag 12 april 2016

Aktivitus träning vid Ursvik

Idag skulle jag ha ett lugnt återhämtningspass tänkte jag efter helgens tävlande i Keps Cup. Aktivitus skulle ha sin kundcykling i Ursvik idag så jag tänkte att jag kunde rulla förbi där och säja hej.

Det blev dock att jag hängde med hela passet då det var kul och träffa lite andra cyklister och så kan jag hänga på längst bak och agera kvast så behövde jag inte köra på allt för hårt utan kunde hålla mitt eget tempo.



































Vi testade på att köra lite backträning och vi tog ett lite lättare parti först för att sen gå över till det svårare. Visade vilka spårvall man kunde ta och vad jag tyckte var det snabbaste spåret att ta.


































Alla kom i stort set upp tillslut med någon enstaka fotnedsättning. Riktigt bra jobbat för den är både brant och svår.
Blev 4 varv på en kortare banan där deltagarna fick köra på i tävlingsfart efter sin förmåga sen.
Jag stod dock över och rullade bara runt då jag hade ett återhämtningspass.
Försökte dock vissa lite olika spårvall som kunde snabba på varvtiderna lite gran.


























Fick ihop lite över 2 mils cykling på 1:14, var riktigt kul och bara rulla runt lite i skogen också.


Inga kommentarer: